مراحل ارسال محموله هاي كوچك از چين مراحل ارسال محموله هاي كوچك از چين .

مراحل ارسال محموله هاي كوچك از چين

حمل بار مسافري

 

 

تامين كننده شما بايد قابل اعتماد و با تجربه باشد تا از كالاهاي با كيفيت و تحويل به موقع اطمينان حاصل كند. هزينه هاي حمل و نقل خرده فروشي از چين ممكن است متفاوت باشد. براي به حداقل رساندن هزينه ارسال كالاهاي خرده فروشي از چين و افزايش سود، كار بايد با مديريت و هماهنگي انجام شود. براي استعلام نرخ ارسال خرده فروشي از چين بهتر است با يك شركت معتبر در اين زمينه مشورت كنيد. بيمه حمل و نقل ، بيمه خودرو در مواقع اضطراري مي تواند بسيار مفيد باشد. حمل بار مسافري از چين پيشنهاد مي شود كالاي خود را براي ارسال خرده فروشي از چين به ايران بيمه كنيد. رديابي و نظارت، بسيار مهم است كه كالاها را تا زمان تحويل به مقصد رديابي و رديابي كنيد. روش واردات از چين اين به شما امكان مي دهد وضعيت كالاها را با دقت پيگيري كنيد.

مفهوم خرده فروشي يا گروه بندي

LCL يا گروپاژ به محموله اي اطلاق مي شود كه حجم آن كمتر از ظرفيت وسيله نقليه باشد. در اين حالت چندين كالا از چندين شركت مختلف در كنار هم قرار مي گيرند و به يك مقصد مشترك ارسال مي شوند. اين روش به توزيع هزينه هاي حمل و نقل بين مشتركين كمك مي كند حمل بار مسافري از چين و براي آنها مقرون به صرفه تر است. براي مثال فرض كنيد قصد داريد كالايي را از چين به ايران ارسال كنيد. اما حجم كالاي شما كمتر از ظرفيت يك واحد حمل و نقل (مثلا كانتينر) است. در چنين شرايطي به جاي اينكه يك كانتينر را به طور كامل اجاره كنيد، راهنماي واردات از چين مي توانيد بخشي از فضاي آن كانتينر را اجاره كرده و با شخص ديگري به اشتراك بگذاريد. اين امر هزينه حمل و نقل را براي شما مقرون به صرفه تر مي كند. در مقابل بارهاي كوچك، مفهوم بار كامل يا بار كامل (FCL) وجود دارد.

مراحل حمل بار كوچك از چين به دبي و سپس ايران به شرح زير است:

 امضا و ثبت قرارداد: ابتدا پس از مشاوره و تاييد نياز شما، قراردادي بين شما و شركت حمل و نقل منعقد مي شود. اين قرارداد بايد شرايط حمل و نقل، هزينه ها و ساير جزئيات مربوط به حمل و نقل محموله هاي كوچك از چين را مشخص كند. تحويل محموله خرده فروشي از مبدا: شما بايد كالا و محموله خرده فروشي خود را به مبدأ حمل و تحويل دهيد تا آماده ارسال و ارسال باشد. بسته بندي بار (در صورت لزوم): در برخي موارد براي اطمينان از ايمني كالا در حين حمل، حمل بار مسافري از چين نياز به بسته بندي محموله وجود دارد. شركت حمل و نقل مي تواند شما را در اين زمينه راهنمايي كند. امور اداري گمركي و بارنامه: تشريفات مربوط به امور گمركي و بارنامه به عهده شركت حمل و نقل مي باشد. واردات از چين سود اين موارد شامل اخذ مجوزهاي لازم و تهيه مدارك لازم مي باشد. دريافت، بارگيري و ارسال محموله: پس از انجام كليه فعاليت هاي اداري، فرآيند دريافت و بارگيري بار از مبدا آغاز مي شود.سپس محموله به مقصد ارسال مي شود. رديابي محموله تا رسيدن به مقصد.

ترخيص كالا

پس از رسيدن محموله به مقصد، فرآيند ترخيص كالا در گمرك مربوطه آغاز مي شود. اين مراحل شامل پرداخت ماليات و عوارض مربوط به واردات است. تخليه، بارگيري و تحويل بار: در نهايت محموله شما تخليه، بارگيري و به مقصد نهايي تحويل داده مي شود. اين مرحله نهايي حمل و نقل خرده فروشي از چين است.

 

 

 

 


برچسب: حمل بار هوايي از چين، هزينه حمل كالا از چين به ايران، خريد كالا از چين، واردات خرده بار از چين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۱:۰۷ توسط:كيميا موضوع: نظرات (0)